Felkészülés a való életre

 2013.05.29. 21:23

Vége van a nyárnak, hűvös szelek járnak...illetve még el sem kezdődött a nyár, de a hűvös szelek sajnos stimmelnek. A paprikákat még nem mertem kiültetni a kertbe - hála a májusi változékony időnek - úgyhogy széltől és közvetlen napfénytől védett helyre, a hátsó teraszra helyeztem el őket. Így azért szokhatják a kinti levegőt és változó hőmérsékletet, de komoly bajuk nem eshet.

SNC00709.jpg

Megnéztem az előrejelzést és jövő héttől már 25 fok feletti nappali hőmérsékletre lehet számítani! A hétvégét ezért arra szánom, hogy kiültessem a közel 60 darab palántámat, melyek között van pár számomra ismeretlen fajta is (ezeket chili mix címmel kaptam). 

A kertben sajnos szűkösen férnek csak el, úgyhogy ki kell találnom valamit, vagy pedig beletörődni a 30 cm tő- és sortávolságba :-( (ide várom szakértők véleményét, hogy ez elégséges távolság-e). A kb 50 centi hosszú karók már megvannak, úgyhogy a nagyobb egyedeket szépen ki fogom kötni, mert még elég gyengécskék és egy erősebb szél  akár a szárukat is eltörheti.

Egyébiránt nagyon szépen elvannak a kis palánták, némelyikük rendületlenül hozza a virágait, melyek többé-kevésbé be is kötnek. Képeket mindenképp fogok post-olni az ültetés után!

jav.: időközben utánanéztem az interneten és az egyik weboldal szerint a sortávolság általában 40–60 cm között van, a tőtávolság pedig 15-20 cm. Ez elég jónak tűnik, bár nem teljesen értem a sokkal nagyobb sortávolságot a tőtávolsághoz képest.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csiposakos.blog.hu/api/trackback/id/tr655587240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása