Túl vagyunk az első hónapon. Továbbra is minden rendben zajlik, a palánták szépen fejlődnek. Időközben kibújt még egy Chiltepin.

Fényképek:

20150222_134416.jpg

 

20150222_134435.jpg

 

Táblázat (zöld színnel jelöltem a kikelt magokat):

 1_3.jpg

 

2_3.jpg

 

Habár már így is túlvállaltam magam az eredeti elképzeléshez képest, mégis úgy döntöttem, hogy én szeretnék édes fűszerpaprika őrleményt is készíteni! Kicsit utánanéztem a dolgoknak és a Szegedi 80 tűnt a legideálisabb választásnak. Végül a Szegedi 20 elnevezésű fajtából is vetettem, hogy kiderítsem, melyik kedvezőbb számomra. Emellett Szegedi 179 típusú csípős paprikamag felajánlást is kaptam, amivel éltem is. Köszönöm szépen Cserteg Tamás (csertegt) kollégának a magokat!

Összesen 24 magot vetettem el, tehát fajtánként 8 magot.

20150222_134516.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://csiposakos.blog.hu/api/trackback/id/tr47210877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása