A feltételezhető tápanyaghiány, a tálcákban hamar kiszáradó föld és a megfelelően kifejlődött paprika gyökérzetek együttes folyományaként a hétvégén átültettem a paprikák nagy részét.

Mint azt már korábban mondtam volt, fél literes poharakba költöztettem a palántákat. Összesen 70 tövet ültettem át és így bizony el is fogyott az 50 literes Florimo általános virágföld. A művelettel amúgy még nem végeztem teljesen. Sajnos most visszaüt a túl jó kelési arány általi nagy létszám és már most helyproblémákkal küzdök. Jövőre tényleg feleznem kéne az állományt! :D

Fényképek:

Előtte:

20150321_113852.jpg

 

Utána:

20150322_145606.jpg

 

20150322_145653.jpg

 

Az átültetettek listája:

Aji Limo (9 db)

Bulgarian Carrot (11 db)

Joe's Long Cayenne (9 db)

Lanterna De Foc (10 db)

Papa-féle (16 db)

Westindian Yellow Habanero (5 db)

Trinidad Scorpion Butch-T (4 db)

Chiltepin (1 db)

Cabai Chili Tree (5 db)

 

Ők még várnak az átültetésre:

20150322_145629.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csiposakos.blog.hu/api/trackback/id/tr777299825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása