Túl vagyok a 4. héten is. Ezúttal nem bővült a kikelt magok listája, úgyhogy az állomány valószínűleg véglegesnek tekinthető.

Fényképek:

20150215_140917.jpg

 

20150215_140929.jpg

 

A 2014-es termések közül először a Birds Eye Demon chiliket őröltem meg, erről korábban írtam is. Most viszont a többi szárított chilit is feldolgoztam. Két tál Papa-féle és egy tál Cayenne lett idén össz-vissz. Elég siralmas mennyiség, de azért még így is sikerült végül összesen 5 üveg port készíteni. A csípőssége sajnos szintén jóval a megszokott alatt van. A felfűzött paprikák kb 60%-át ki kellett dobnom, mert száradás közben megromlottak. Szerencsére a megmaradtak íze és aromája azért továbbra is kiváló! :-)

Ennyiből lett...

20150214_121637.jpg

 

ennyi:

20150215_135500.jpg

 

Mivel nem túl erősek ezek az őrlemények, ezért bátran tudom olyanoknak is ajánlani, akik nem szeretik, ha ég az arcuk a chilitől! Mivel maradt annyi, hogy a családnak elég legyen, ezért most már szeretnék eladni pár üveggel! Úgyhogy akinek felkeltette az érdeklődését, az ne habozzon felkeresni engem! Kóstolni is lehet! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://csiposakos.blog.hu/api/trackback/id/tr297180821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása