Új chili fórum

 2014.02.13. 11:58

Sokáig létezett a capsaicin.hu chili fórum, ahol sok tapasztalt chili termesztő segítette a kezdő kertészeket. Sajnos a weboldal már jó ideje nem elérhető.

Eközben egyik nap olvastam GaBko blogján, hogy indított egy saját fórumot, hogy legyen hol megbeszélni a chilis témákat. Egy SG alfórumot készített, ami amúgy megfelelt volna a célra és persze hirtelen ötlet volt, ezért nem volt sok ideje foglalkozni vele. Én viszont - mérnök informatikus hallgatóként - felajánlottam neki a segítségemet egy komolyabb fórum felépítésére, így összedobtam egy külön fórummotoros weblapot. Megbeszéltem vele a részleteket és a fórum tegnap este hivatalosan is elindult!

Az oldal adminisztrátorai mi vagyunk, sok témát indított már GaBko és még több várható a jövőben! Egyelőre adminisztrátori megerősítéssel lehet csak regisztrálni, de az elkövetkező napokban folyamatosan figyelem majd az oldalt és aktiválok mindenkit, akit csak tudok.

Úgyhogy jöjjön bátran, akinek kérdése van, vagy épp csak be szeretne mutatkozni és elmondani, mit ért el eddig a chili termesztés terén!

A fórum címe: www.csilikertesz.bplaced.net/

UPDATE: közben aktiváltuk az e-mail megerősítéses rendszert, úgyhogy már nem kell várni az adminisztrátori megerősítésre, ezáltal a regisztráció után azonnal használatba vehető a fórum!

forum.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://csiposakos.blog.hu/api/trackback/id/tr895812297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GaBko · http://gabkochili.blog.hu 2014.02.14. 09:52:50

Mégegyszer nagyon köszönöm a segítséget, nagyon jó lett!

Már kezd is kialakulni az élet a fórumon! Úgy látom sikerült valami jót letennünk az asztalra, amiből mindenki aki regisztrál a fórumra egyformán kiveheti a részét!

Igyekszem hétvégén ötletekért átnyálazni a külföldi nagyobb fórumokat is, hogy merítsünk az ott már jól bevált témákból és mielőbb hasznos tartalommal feltölteni a csili kertész fórumot, de ti se fogjátok vissza magatokat!

Várjuk a további ötleteket, hogy ki mit szeretne még látni a fórumon!

Koncipappa 2014.02.14. 12:01:54

Hát nagyon szívesen!
Igyekeztem a legjobb tudásom szerint létrehozni az oldalt és nem titok, hogy azért sok munka benne van annak ellenére is, hogy ez egy félkész rendszer volt, amikor feltelepítettem.

A design is jó szerintem és arra gondoltam, hogy a chili növekedési szakaszainak megfelelően váltogatom majd a fejlécet. Tehát most palántás kép van, aztán lesz majd olyan, amikor már egész nagyok a növények, amikor az első virágokat hozzák stb. Úgyhogy majd arra kérlek, te is küldj fotókat, lehetőleg fekvő kép legyen, mert széles csík a fejléc képe.

Egyébként én is folyamatosan nézem a fórumot és kicsit meg is lepődtem, hogy ilyen sok érdeklődő van! Habár nem ez volt a cél, de könnyen lehet, hogy a végén a capsaicin fórum babérjaira törünk! :D

Köszönöm én is az együttműködési lehetőséget, hiszen ezzel a fórummal szerintem hasznosat és maradandót alkottunk! Csak így tovább!
süti beállítások módosítása