Az első saját chili-darálmány

 2013.10.19. 19:44

Egy újabb mérföldkőhöz érkeztem a chili termesztő karrieremben. A hétvégén elkészítettem életem első chili-darálmányát. Tulajdonképpen az Erős Pistához tudnám a legjobban hasonlítani, csak éppen ez pokolian erős :D

Nos, a recept nem titok:

1 kg chili paprika húsdarálóval 2x ledarálva (nagyrészt Jalapeno, de van még benne még: Shishito, Lila Magyar Chili, Bhut Jolokia, Dorset Naga, Red Savina)

0,5 kg édes paprika húsdarálóval 2x ledarálva

15 dkg só

A só elsőre nekem is soknak tűnt, de lényegében ez az, ami tartósítja. A paprikák egészben mentek a darálóba, csak a szárukat távolítottam el. Természetesen nem bírtam ki kóstolás nélkül és el kell hogy mondjam: maradandó élmény volt, mert ennyire csípőset már rég kóstoltam. :-)

Mivel az Erős Pista, mint terméknév már létezik, ezért úgy döntöttem, hogy a Csípős Ákos nevet fogom adni a darálmányomnak. 

Emellett felhívnám a figyelmet, hogy ez az utolsó cikkem ezen a címen! A következő cikkem már az új blogomon fog megjelenni, ugyanis elköltözök a csiposakos.blog.hu-ra!

De addig is itt egy kép a kész termékről:

SNC01061.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://csiposakos.blog.hu/api/trackback/id/tr525587226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása