A növényeim fejlődése remek ütemben halad. Ennek köszönhetően már azt tervezgettem a napokban, hogyan alakul majd a hónap végén esedékes átültetés. Vettem is gyorsan 100 db 5dl-es eldobható műanyag poharat erre a célra. A korábbi években rendre tejfölös poharakba ültettem át a palántákat a tálcából, de mire kikerültek a kertbe, már rég kinőtték a decis poharakat és szerintem ennek is köszönhető, hogy nem tudtak annyit fejlődni kiültetésig, amennyit egy nagyobb pohárban tudtak volna. Sajnos ez a módszer felveti a helyhiány problémáját, amit egyelőre nem tudom, hogyan fogok orvosolni.

 Fényképek:

20150308_150415.jpg

 

20150308_150424.jpg

 

Végül mégis sikerült a magyar fajtáknak is helyet csinálni a keltetőben (nagyon gyorsan nőnek!) - a dísz chiliket kiraktam az ablakba.

20150308_150443.jpg

 

 Táblázat (zöld színnel jelöltem a kikelt magokat):

1_5.jpg

 

2_5.jpg

 

3_1.jpg

 

Végül pár kép a dísz chilijeimről. Mindegyiket metszegettem, hogy többé-kevésbé egy bonsai-ra hasonlítson.

20150308_150543.jpg

 

20150308_151222.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://csiposakos.blog.hu/api/trackback/id/tr967256397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása