Igen, megint rendeltem magokat, méghozzá 4 félét: Coffee Bean, Numex Christmas, Numex Halloween és Numex Twilight. Ezek a fajták kicsi színes díszchilik, amiket a szobámba szánok, hogy az őszi-téli napokon is legyen mellettem paprika. Múlt hét pénteken el is ültettem 4 magot mindegyik fajtából, úgyhogy remélhetőleg hamarosan ki is fognak bújni. Csatolok pár képet, hogy milyenek lesznek, ha megnőnek. Szerintem nagyon szépek!

coffee-bean-chili-paprika-mag-magok-0001220105-61-orig.jpg
e896_1_300.jpg
halloween2.jpg
PICT0383.jpg

Ebben a cikkben az első nyári heti helyzetjelentést is megejtem. Két kép a kertről és egy kép az első termésekről. 

SNC00835.jpg

SNC00836.jpg

Első termések balról jobbra: Jalapeno Early, Lila Magyar Chili, Cayenne, Papa-féle.

SNC00841.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://csiposakos.blog.hu/api/trackback/id/tr535587236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása