Célegyenesben + leltár

 2013.06.15. 15:08

Tegnap délután - pár gyengécske palánta kivételével - az összes chili a helyére került, úgyhogy most már csak az öntözésen és a jó időjáráson múlik a többi! Szeretném ezúton is megköszönni drága Édesanyámnak a nagy-nagy segítséget a palántázásnál, mert így szakszerűen sikerült mindent elültetni és persze hamarabb is készen voltam.

Az ültetésnél nem akartam minden egyes palántának névtáblát csinálni, ezért egy A4-es papírlapra felrajzoltam a kert felépítését és soronként beírtam a paprikák nevét az elhelyezkedésének helyére. Továbbá készítettem egy összesítést, hogy melyik fajtából hány darab palánta van. Ezt most le is írom ide:

Chocolate Cherry - 2db

Rocoto Orange - 2db

Habanero Pumpkin - 3db

Anaheim - 2db

Black Pearl - 2db

Shishito - 3db

Papa-féle - 7db

Naga Jolokia - 5db

Pasilla Bajio - 3db

Red Savina - 5db

Dorset Naga - 3db

Habanero Chocolate - 2db

Lila Magyar Chili - 3db

Chili mix - 2db

?4 - 3db

?3 - 3db

?2 - 1db

?1 - 2db

Cayenne - 8db

Jalapeno - 4db

------------------------------------------------

Összesen - 65db

Pár kép a végleges helyükről:

SNC00802.jpg

SNC00803.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://csiposakos.blog.hu/api/trackback/id/tr365587238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása