Legdrágább pénz a tanulópénz

 2014.08.22. 18:28

Nem elég, hogy a folyamatos esőtől alig-alig érnek be a paprikák, emellett még tőből ki is törnek - de ez már sajnos az én saram.

A hibát ott követtem el, amikor a fiatal kiültetett palántákat madzaggal hozzákötöztem a tartómadzaghoz, ám a növekedéssel egy időben nem lazítottam ki. A szerencsétlen növény szára próbálta benőni a zsinórt - sikertelenül. Így aztán elvékonyodott a fő szár és amikor a sok esőtől hirtelen megnőtt, lehúzták a termések és már meg is történt a baj.

20140817_104321.jpg

 

Mentettem a menthetőt, de így is kitört 4db Birds Eye Demon, 2db Serrano Tampiqueno és 2db Giant Aconcagua.

Az itthoni kert egy dzsungelre hasonlít leginkább a töménytelen eső következményeként:

20140817_104438.jpg

 

Szerencsére a többi növény azért folyamatosan termeli nekem a paprikákat. Kicsit félek az esős ősztől, mert rekord mennyiségű termés van kilátásban és örülnék, ha beérne mind. Egyébként már 2 füzérnyi chilim lóg a hátsó teraszon és pluszba ma leszüreteltem még egy füzérre valót:

20140817_104348.jpg

 20140822_180100.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://csiposakos.blog.hu/api/trackback/id/tr776626391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása