Ha tél vége, akkor betegség

 2013.02.28. 22:10

Két hete megbetegedtem, amit már szinte vártam, hiszen nálam ez egy évben kétszer szokás. Örültem, hogy letudtam. De attól tartok, nem csak én kaptam el valamit, hanem az egyik első nemzedékből származó Cayennei bors chilim is. Nem tudom pontosan, mi lehet a gond, de mozaikvírusra gyanakszom, esetleg levéltetűre. Akár így, akár úgy,"karanténba kellett zárnom", hogy a többiek ne kapják el tőle, így most száműzetésbe került a szobám ablakába. Nem akarom permetezni, úgyhogy csak remélni tudom, hogy meggyógyul. Mindenesetre a levelei hullatása közben is (mely egy tünet) próbál egy termést teljes egészében meghozni. Drukkoljunk neki! :D

SNC00647.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://csiposakos.blog.hu/api/trackback/id/tr275587253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása