Ez a magvetéssel sincs másképp. 2012. júlus 22-én kerültek földbe első magjaim: 2db Cayennei bors chili, 2db Jalapeno és 2db Lila magyar chili. Közülük 1db Lila magyar chili sajnos "elvérzett", ezzel szemben a Cayennei bors chilik nagyon is életképesnek bizonyultak! Ők bújtak ki a leghamarabb és hoztak virágokat a későbbiekben.

Mivel nyár volt, ezért ki lehetett pakolni őket az ablakba és egy hét alatt csírázni kezdtek a magok. Láthatóan jól érezték magukat! (fentről lefelé: Jalapeno-1, Jalapeno-2, Cayenne-1, Cayenne-2)

SNC00497a.jpg

SNC00498.jpg

SNC00500a.jpg

SNC00502a.jpg

Minden nap amikor hazajöttem, perceken át csak nézegettem őket és kerestem a változásokat és hogy mennyit nőttek. Azóta persze sok idő eltelt és vetettem már több Cayenne-t és Jalapeno-t is. Ezek a kis drágák viszont december óta folyamatosan hozzák a terméseiket (A jalapeno egyik virága csak 2 hete kötött be és szépen hozza első termését) olyannyira, hogy a Cayenne-ből már magmentést is csináltam! Nagyszerű érzés volt látni az első bekötött virágot terméssé fejlődni és az első megérett termés leszedni és elfogyasztani! Mintha gyereke születne az embernek :D (na jó, ahhoz biztos semmi sem fogható, de azért némi párhuzam vonható)

Az idei első vetésemről írok legközelebb, amely minden eddigi próbálkozásaimat felülmúlta!

A bejegyzés trackback címe:

https://csiposakos.blog.hu/api/trackback/id/tr805587256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása